Упраўленне па адукацыі
Адрас: 225409, г. Баранавічы, пл.Леніна, 2
Тэлефон: +375 (163) 42-46-83
E-Mail: guo@baranovichi.edu.by
Кіраўнік: Шастак Таццяна Іванаўна
Мэты і задачы работы ўпраўлення па адукацыі Баранавіцкага гарвыканкама
МЭТА: стварэнне адукацыйнага асяроддзя як комплексу сучасных патрабаванняў для забеспячэння якасці адукацыі.
ЗАДАЧЫ:
МЭТА: стварэнне адукацыйнага асяроддзя як комплексу сучасных патрабаванняў для забеспячэння якасці адукацыі.
ЗАДАЧЫ:
1.Сфармiраваць мадэлі развіцця кожнай асобна ўзятай установы адукацыі.
2.Прымянне сістэмнага падыхода ў забеспячэнні бяспекі адукацыйнага працэсу.
3.Прааналiзаваць эфектыўнасць працэдур і методык, накіраваных на забеспячэнне якасці адукацыі ва ўмовах развіцця сучаснай адукацыйнай інфраструктуры.
4.Правесці маніторынг эфектыўнасці метадаў, методык і механізмаў, якія забяспечваюць выбар навучэнцамі паводніцкіх і адукацыйных траекторый.
5.Выпрацаваць эфектыўныя падыходы да забеспячэння высокага выніку здачы цэнтралізаванага тэставання навучэнцамі ўстаноў адукацыі.
6.Абнавіць арганізацыю і ўтрыманне адукацыйнага працэсу ва ўстановах дашкольнай адукацыі для забеспячэння аптымальных умоў фарміравання духоўна-маральнай і сацыяльнай адаптацыі.
7.Павысiць якасць адукацыі праз развіццё рынку адукацыйных паслуг.
8. Арганізаваць мерапрыемствы для павышэння кваліфікацыі педагагічных кадраў.
9. Прадоўжыць працу з адоранымі навучэнцамі з улікам тэндэнцый развіцця алімпіяднага руху ў рэспубліцы.
10. Накіраваць намаганні факультатыўных заняткаў на патрабаванае сістэмнае прафесійнае самавызначэнне навучэнцаў.
11. Забяспечыць эфектыўнае функцыянаванне сістэмы прафілактыкі для выключэння выпадкаў супрацьпраўных паводзінаў навучэнцаў.
12. Умацаваць матэрыяльна-тэхнічную базу ўстаноў адукацыі, забяспечыць эфектыўнае выкарыстанне фінансавых і матэрыяльных сродкаў.
Дасягненне мэты, выкананне пастаўленых задач будзе спрыяць нашаму далейшаму руху наперад, атрыманню выніку, які забяспечвае паспяховую жыццядзейнасць нашым дзецям.
2.Прымянне сістэмнага падыхода ў забеспячэнні бяспекі адукацыйнага працэсу.
3.Прааналiзаваць эфектыўнасць працэдур і методык, накіраваных на забеспячэнне якасці адукацыі ва ўмовах развіцця сучаснай адукацыйнай інфраструктуры.
4.Правесці маніторынг эфектыўнасці метадаў, методык і механізмаў, якія забяспечваюць выбар навучэнцамі паводніцкіх і адукацыйных траекторый.
5.Выпрацаваць эфектыўныя падыходы да забеспячэння высокага выніку здачы цэнтралізаванага тэставання навучэнцамі ўстаноў адукацыі.
6.Абнавіць арганізацыю і ўтрыманне адукацыйнага працэсу ва ўстановах дашкольнай адукацыі для забеспячэння аптымальных умоў фарміравання духоўна-маральнай і сацыяльнай адаптацыі.
7.Павысiць якасць адукацыі праз развіццё рынку адукацыйных паслуг.
8. Арганізаваць мерапрыемствы для павышэння кваліфікацыі педагагічных кадраў.
9. Прадоўжыць працу з адоранымі навучэнцамі з улікам тэндэнцый развіцця алімпіяднага руху ў рэспубліцы.
10. Накіраваць намаганні факультатыўных заняткаў на патрабаванае сістэмнае прафесійнае самавызначэнне навучэнцаў.
11. Забяспечыць эфектыўнае функцыянаванне сістэмы прафілактыкі для выключэння выпадкаў супрацьпраўных паводзінаў навучэнцаў.
12. Умацаваць матэрыяльна-тэхнічную базу ўстаноў адукацыі, забяспечыць эфектыўнае выкарыстанне фінансавых і матэрыяльных сродкаў.
Дасягненне мэты, выкананне пастаўленых задач будзе спрыяць нашаму далейшаму руху наперад, атрыманню выніку, які забяспечвае паспяховую жыццядзейнасць нашым дзецям.