Наладкі
Наладкі шрыфта
Arial
Times New Roman
Памер шрыфта
A
A
A
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Паменшаны
Стандартны
Вялікі
Каляровая схема
Чорным
па белым
Белым
па чорным
Баранавіцкі
гарадскі
выканаўчы
камітэт
Галоўная / Баннеры слева / Служба "АДНО АКНО" Баранавіцкага гарадскога выканаўчага камітэта / Парадак звароту за ажыццяўленнем адміністрацыйных працэдур у электроннай форме

Парадак звароту за ажыццяўленнем адміністрацыйных працэдур у электроннай форме

Заява зацікаўленай асобы ў электроннай форме падаецца праз адзіны партал электронных паслуг пасля атрымання да яго доступу:

без выкарыстання сродкаў ідэнтыфікацыі, названых у абзацах трэцім і чацвёртым сапраўднай часткі;

з выкарыстаннем унікальнага ідэнтыфікатара зацікаўленага асобы (акрамя выпадкаў, калі зацікаўленым асобай з'яўляецца юрыдычная асоба). Парадак атрымання унікальнага ідэнтыфікатара устанаўліваецца Саветам Міністраў Рэспублікі Беларусь;

з выкарыстаннем асабістага ключа электроннага лічбавага подпісу, сертыфікат адпаведнага адкрытага ключа якога выдадзены рэспубліканскім які сведчыць цэнтрам дзяржаўнай сістэмы кіравання адкрытымі ключамі праверкі электроннага лічбавага подпісу Рэспублікі Беларусь.

Спосаб доступу да адзінага партала электронных паслуг для падачы заявы зацікаўленай асобы ў электроннай форме вызначаецца Саветам Міністраў Рэспублікі Беларусь у пераліку адміністрацыйных працэдур, якія падлягаюць ажыццяўленню ў электроннай форме праз адзіны партал электронных паслуг.

Для атрымання ўнікальнага ідэнтыфікатара грамадзянін звяртаецца ў службу выдачы ўнікальнага ідэнтыфікатара з пісьмовай заявай (служба выдачы ўнікальнага ідэнтыфікатара (далей – служба выдачы) – служба «адно акно», створаная ў адпаведнасці з заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах, а таксама аператар ААІС і іншыя дзяржаўныя арганізацыі, упаўнаважаныя Саветам Міністраў Рэспублікі Беларусь на выдачу ўнікальнага ідэнтыфікатара).

Пры звароце ў службу выдачы грамадзянін прад'яўляе дакумент, які сведчыць асобу, а таксама дае пісьмовую згоду на правядзенне зверкі названых ім звестак з інфармацыяй, якая змяшчаецца ў дзяржаўных інфармацыйных рэсурсах (сістэмах), уладальнікам якіх З'яўляецца Міністэрства ўнутраных спраў.

Работнік службы выдачы ажыццяўляе зверку звестак, названых грамадзянінам пры падачы заявы аб выдачы унікальнага ідэнтыфікатара, з інфармацыяй аб персанальных дадзеных і дакуменце, які сведчыць асобу, якая змяшчаецца ў дзяржаўных інфармацыйных рэсурсах (сістэмах), уладальнікам якіх З'яўляецца Міністэрства ўнутраных спраў.

У выдачы грамадзяніну унікальнага ідэнтыфікатара адмаўляецца ў выпадках:

непрадстаўлення дакумента, які засведчвае асобу, і (або) нязгоды на правядзенне зверкі звестак, указаных грамадзянінам пры падачы заявы аб выдачы унікальнага ідэнтыфікатара, у парадку, вызначаным дадзеным Палажэннем;

прадастаўлення несапраўднага дакумента, які засведчвае асобу;

наяўнасці унікальнага ідэнтыфікатара;

выяўлення факту неадпаведнасці звестак аб грамадзяніне і дакуменце, які сведчыць асобу, пры правядзенні зверкі згодна з пунктам 7 Палажэння аб парадку атрымання ўнікальнага ідэнтыфікатара, зацверджанага пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 22 жніўня 2017 г. № 637 «аб мерах па рэалізацыі Закона Рэспублікі Беларусь «Аб унясенні дапаўненняў і змяненняў у Закон Рэспублікі Беларусь «Аб асновах адміністрацыйных працэдур» (далей - Палажэнне).

Работнік службы выдачы пры адсутнасці абставінаў, указаных у пункце 8 Палажэння, ініцыюе прысваенне лагіна і фарміраванне першаснага пароля ў аўтаматычным рэжыме.

Паведамленне аб прысваенні лагіна і фарміраванні першаснага пароля выдаецца грамадзяніну работнікам службы выдачы.